Tuesday, March 6, 2012

پلان افسردگی - 09




1. همیشه چیزهایی هست که فقط خودت می‌دانی، حقایقی که نمی‌شود به کسی گفت اما گاهی متاسفانه این حقایق به بی‌ربط ترین آدمهای زندگی‌ات، مثلن به تعمیرکار یخچال گفته نمی‌شود و فضاحتی ناخواسته به بار می‌آید. من جدن نمی‌فهمم چرا تعمیرکار یخچال باید به فریزر دست بزنه. طفلی همانطور گیرکرده زیر یخچال قلبش از ترس ترکیده و جون داده، البته رابطه‌ی مرد تعمیرکار مجرد با زن صاحبخونه خوبه ولی نه با هر زنی. دلم می‌خواست اون لحظه کنارش بودم و بهش می‌گفتم آخه مرد حسابی، مگه زن مرده‌ و یخ‌زده ترس داره؟ اما دیر رسیدم و مجبور شدم هر دو جسد را به بدبختی در فریزر جای دهم. دوباره به آن چیزهایی که فقط خودم می‌دانم کمی اضافه شد.

6 comments:

  1. Anonymous3/06/2012

    دمت گرم اقا این رازاتو پیش خودت نگه دار به کسی نگو بابا.خیلی خطرینا

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/07/2012

    عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

    ReplyDelete
  3. من جفر رو کشتم.میدونی احمقانه ترین کار دنیا اینکه تو اوج دوست داشتن طرف رو بکشی....من ساده ام فکر می کردم با کشتن جفر راحت میشم ،همه چی درست میشه،اما انگاری خودم دارم میمیرم.از عذاب وجدان نیست،دلتنگش شدم،لعنت به این دل.

    ReplyDelete
  4. خیلی خوب بود

    ReplyDelete
  5. برام سئوال اول می نویسی بعد می کشی یا اول می کشی بعد می نویسی
    طبعن منظورم طرح کشیدن ولاغیر

    ReplyDelete
    Replies
    1. نوشتن یه توضیحه و بی شک احتیاج داره که قبلش خط سیر داستان مشخص باشه، اینطوریه که هر بخش یه تصوری ازش هست یه خط سیری واسش تولید میکنم بعد تصویرش رو می کشم، بعد هم توضیح و نوشتن

      Delete